Bo życie jest czasem zbyt krótkie...

niedziela, 25 marca 2012

Kampania Powiedz Księgowej

Moi Drodzy,

rozpoczął się kolejny etap kampanii 1% podatku 2012. Tym razem jest to akcja www.powiedzksiegowej.pl , przypominająca o przekazaniu 1%.

Wielkie zadanie dla was- wśród znajomych na Facebooku i Naszej klasie, a także gdzie tylko chcecie starajmy się jak najszerzej ją rozpropagować!

podobnie stronę: www.pomozbudowac.pl

Wojtek

niedziela, 18 marca 2012

Rekolekcje Wielkopostne ...

Drodzy wolontariusze!
W najbliższą sobotę (24 marca )w kościele p.w. Matki Boskiej Nieustającej Pomocy oo. Redemptorystów (ul. Zamojskiego 56, Podgórze) odbędą się jednodniowe Rekolekcje Wielkopostne „O Nadziei” oraz Spotkanie Wielkanocne dla Wszystkich Rodzin objętych opieką hospicyjną, a także Wolontariuszy i Przyjaciół Hospicjum.
Program rekolekcji :
  • 11.00 – Droga Krzyżowa z nauką dla Dzieci i Młodzieży
  • 12.00 – Wspólna Msza Święta w intencji Wszystkich Pacjentów i Rodzin Małopolskiego Hospicjum dla Dzieci
  • 12.45 – Konferencja dla Rodziców
  • 13.30 – wspólne Spotkanie Wielkanocne w Sali Parafialnej z projekcją filmu z Pielgrzymki MHD do Rzymu w 2011 roku.
Podczas konferencji dla rodziców musimy zaopiekować się dzieciakami organizując jakieś ciekawe gry i zabawy .Należy zabrać ze sobą dużo uśmiechu i cierpliwości. Bardzo liczę na Waszą pomoc . Spotykamy się o 11:00 przed wejściem do kościoła . Jeśli macie jakieś pytania to dzwońcie lub piszcie .
Judyta 

wtorek, 13 marca 2012

Zmiana organizacyjna...Judyta w zespole !:)

Moi drodzy,

w związku z nowymi obowiązkami i planami Ania musiała zrezygnować z pełnienia funkcji koordynatora wolontariatu. Oczywiście, cały czas zostaje z nami w zespole wolontariuszy !
W imieniu wszystkich - Ania, bardzo dziękujemy!

Jednocześnie, z wielką radością informuję, że obowiązki koordynatora będzie pełniła Judyta Gasińska! ( tak, ta Judka, właśnie ta Judka :):):)!
Judyta, wspólnie z Anią od 5 lat jest naszą wolontariuszką, zatem chyba nikt lepiej nie zna realiów tej pracy!
Kontakt do Judyty: 723550005, wolontariat@mhd.org.pl, czyli ten sam.

Judka! Wytrwałości i wielu sukcesów!

Wojtek

sobota, 18 lutego 2012

Akcja odwołana : (

Witam,
Z przykrością muszę Was poinformować, że jutrzejsza akcja w  Zakopanym jest odwołana. Powodem są warunki pogodowe i trudności z dojazdem ( przedwczoraj jedna z naszych pielęgniarek zawróciła w  połowie drogi z Czarnego Dunajca). Wiem, że teraz aura nam się zmienia, ale wolałabym nie ryzykować czterogodzinnej jazdy, żeby na miejscu pochodzić przez godzinę z ulotkami, bo to się nieco mija z celem. Miejscowe wolontariuszki poproszę, o rozdanie chociaż części ulotek w tym dniu, więc akcja jako taka będzie, ale w znacznie mniejszym składzie. Przy okazji dziękuję, że się zgłosiliście do akcji i myślę, że to tylko czasowe "zawieszenie" akcji, coś na pewno wymyślimy w niedługim czasie. ;)
Pozdrawiam,
Ania

poniedziałek, 13 lutego 2012

Ferie : )

Drodzy Wolontariusze!
Nie będę ukrywać, że ferie nieco nas zaskoczyły (jakaś klapka w mózgu nie dopuszczała do mnie informacji, że to już a nie za tydzień), ale nie zmienia to faktu, że mamy kilka zadań do wykonania w najbliższym czasie : )
Pierwszy w kolejności jest koncert charytatywny wolontariuszy "Retro song, czyli podróż w dwudziestolecie" i poprzedzająca go konferencja prasowa. Oba wydarzenia będą miały miejsce w Klubie Garnizonowym (piękny budynek przy ulicy Zyblikiewicza 1, naprzeciwko Domu Turysty), 17 lutego (tj. w piątek).

1.Konferencja będzie o godzinie 12:00, ale wolontariuszy chętnych do pomocy zapraszamy już o 10:00. Potrzebne jest jakieś 5 osób, nie koniecznie tłum ludzi ; ) Strój- bardziej elegancki.

2. Koncert będzie w tym samym miejscu o godzinie 19:00, ale osoby chętne do pomocy proszone są o przybycie na godzinę 18;00. Stroje z epoki mile widziane : ) Kto nie dysponuje odpowiednimi akcesoriami proszony jest o klasyczny, elegancki ubiór. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom w kuluarach po koncercie nie będzie balu/ imprezy , co nie przekreśla absolutnie w możliwości integracji wolontariuszy ( wszak zawsze można zorganizować coś na bieżąco : > ).

3. Jako, że ferie nas zaskoczyły, trochę wydarzenia nam się "zbiły" w jednym tygodniu. Zgodnie z wcześniejszymi planami chcemy powtórzyć akcję w Zakopanem ( tj. rozdawać ulotki w centrum Zakopanego i bardziej ruchliwych jego rejonach, np. w okolicach stoków narciarskich). Planujemy tę akcję w najbliższą niedzielę, tj. 19 lutego. Osoby chętne proszę o informację malilową bądź telefoniczną. Osoby z Zakopanego i okolic, dajcie znać ilu Was może być maksymalnie na miejscu : )  Z Krakowa zorganizujemy transport, tak jak ostatnio, ok. 9:00 z parkingu przy rondzie Matecznego. Powrót wieczorem. Mile widziane własne stroje aniołkowo-diabelskie, my mamy kilka par skrzydeł anielskich, ale sami wiecie, że ich stan pozostawia trochę do życzenia ; )


Czekam na zgłoszenia, mam nadzieję, że wybaczycie mi ten "poślizg" informacyjny.
Pozdrawiam,
Ania

p.s. Planujemy zorganizowanie dnia zabawy dla rodzenstw naszych pacjentów, najprawdopodobniej w Plazie, na począku marca. Szczegóły podam później, ale już teraz sygnalizuję, że wtedy również potrzebna będzie wasza pomoc.
p.s. 2. No i nieustannie przpominam, że ulotki czekją na was w biurze : > Zaprosić znajomych na koncert też nie zaszkodzi, więcej informacji na stronie MHD i na facebooku.

niedziela, 22 stycznia 2012

Zakopane : )

Wolontariusze!
W najbliższą sobotę ( tj. 28 stycznia) wybieramy się do Zakopanego na wielką akcję ulotkowo-informacyjną. Jak wiecie, trwają ferie (przynajmniej w niektórych województwach) i właśnie dlatego chcemy powalczyć w Zakopcu : ) Liczę na pomoc miejscowych wolontariuszy, ale żebyśmy byli zauważalni musi być nas jak najwięcej. Beata z wolontariuszami przygotowuje nam kolorowe skrzydła, więc powinniśmy się wyróżniać z tłumu :) Idea jest taka- ubieramy skrzydła, koszulki firmowe, idziemy na Krupówki i rozdajemy ulotki. Jesteśmy w trakcie obmyślania jakiegoś happeningu, np. stworzenia jakiegoś napisu z ludzi : ) Myśleliśmy o koncercie, ale nasz chór ma inny występ w tym czasie : <  Gdyby ktoś miał jakiś pomysł, to liczę na propozycje.
Tak czy siak- spotykamy się w sobotę o 9:00 na parkingu starego Georytu ( to jest parking przy rondzie Matecznego, po przeciwnej stronie do McDonalda) . Stamtąd weźmie nas bus, który nas też odwiezie z powrotem. Z tego też powodu proszę o jak najszybszą informację na maila od osób chętnych, bo musimy wiedzieć jak duży transport załatwić : )

Pozdrawiam,
Ania Glac

środa, 11 stycznia 2012

Bonus : )

Drodzy wolontariusze płci męskiej! : >
Mam dla Was zadanie specjalne. Zadzwoniła do mnie mama jednego z naszych dzieciaków, która zbiera zakrętki na niezbędne dla niego badania, z prośbą o pomoc w organizacji transportu tych właśnie zakrętek. W najbliższy piątek ok.godziny 8:30 gdzieś przy ul. Rusznikarskiej mają zorganizowany samochód do transportu, problem jest tylko z noszeniem worków z zakrętkami : > Z tego co mówiła mama jest ich w sumie jakieś 2 tony, toteż sam tata naszego Dominika może wyzionąć ducha po wnoszeniu ich do samochodu samodzielnie : p Proszę więc jakichś dwóch, trzech wolontariuszy o pomoc. Im Was będzie więcej tym szybciej Wam pójdzie :) Wiem, że to praca siłowa i mało ambitna, ale jak widać i taka jest potrzebna. Liczę na Was! jeśli ktoś się zdecyduje piszcie na maila, podam Wam szczegóły.
Pozdrawiam,
Ania : )

p.s. Co do koncertu- zgłoszenia przyjęłam, czekam na Was w sobotę. Również osobom które zgłosiły się na urodziny Gabrysi dziękuję, obawiam się jednak, że szczegóły będą znane na kilka dni przed dniem urodzin, czekajcie więc na informacje. A materiały informacyjne nadal na Was czekają w biurze! :D