Bo życie jest czasem zbyt krótkie...

sobota, 8 stycznia 2011

Kampania 1% 2011 Dopóki jestem...

Jak  co roku, 1 stycznia rozpoczęliśmy nową kampanię informacyjną. Tym razem pod hasłem "Dopóki jestem...".
Billboardy, citylighty, plakaty są już w całym Krakowie i malopolsce. Jak zawsze, tylko dzięki uprzejmości i zaangażowaniu wielu osób i firm!
 By przekazać informację o możliwości przekazania 1% podatku na rzecz MHD, nie wystarczy sama kampania zewnętrzna.
Oczywiście, już niebawem ukażą się nowe spoty informacyjne w tv i radio.
Jak co roku, okres kampanii to wzmożony czas pracy, zatem każde ręce są potrzebne:)!

Materiały informacyjne są gotowe u nas w biurze: plakaty w wielu formatach, ulotki ze stojakami itd.
Jesli tylko macie miejsca, w których można by je umieścić- przychodźcie i bierzcie :)!
Sklepy, apteki, firmy, busy....gdzie się da:)!

Myslę, że po koncercie, tzn w następnym tygodniu zrobimy spotkanie wolontariuszy, ale gdzieś w mieście...bo w biurze jest demolka:) jak ją ogarniemy...to wtedy możemy pomyśleć:).

Pozdrawiam i pamiętajcie o koncercie! info w poprzednim poście.
Co sądzicie o nowej stronie MHD? piszcie: wolontariat@mhd.org.pl

Wojtek

1 komentarz:

  1. Jak mogłabym pomóc?

    Nie mam wiele czasu, bo jestem mamą i pracuje zawodowo, ale to co mi zostaje chętnie oddam w dobre ręce!

    Pozdrawiam
    Aneta

    OdpowiedzUsuń